30/12/2011

Valg af nytårskjole




Jeg har anskaffet mig hele tre potentielle nytårskjoler i år. Det var egentlig ikke meningen, men jeg blev bare ved med at falde over en ny, igen og igen. Sådan går det, når man køber nytårskjole allerede i efteråret.
Nu er jeg så bare i tvivl om hvilken en af dem jeg skal vælge? Jeg tænker at de har hver deres potentiale. Den sorte er utrolig smuk, når den kommer på. Chiffonen falder let omkring en, når man bevæger sig i den, men den er samtidig også ret simpel, så den ville kræve en smule styling.
Den lange nude kjole bærer hele looket i sig selv, på grund af den dybe ryg og de smukke folder ved lænden, men jeg kunne godt ønske mig at den var lidt længere eller lidt kortere, for den skære et lidt specielt sted ved læggen.
Den kortere nude kjole med similisten ved brystet er også utrolig fin, men jeg er i lidt i tvivl om hvorvidt jeg bliver lidt for pyntet.
Jeg skal jo bestemme mig rimelig hurtigt - måske skulle man bare skifte kjole i løbet af aftenen. Hvad tænker I ville være bedst?

26 kommentarer:

  1. Den første. Den sorte passer bedst til i morgen. Stort krøllet hår og nogle rå smykker, så er det perfekt til i morgen aften og ikke for fint. Godt nytår.

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med den sorte med chiffon!

    SvarSlet
  3. Den nude kjole er flot. Jeg synes det er en rigtig fin detalje med knuden.

    SvarSlet
  4. Jeg stemmer for den sorte, uden tvivl :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er helt vild med dem alle tre! Super elegante. Vil du ikke skrive mærker, eller henvise til hvor man kan finde dem? :D

    SvarSlet
  6. Jeg stemmer også på den sorte. Den synes jeg passer bedst til nytåret, da den er mest festlig og måske lidt mere opsigtsvækkende end de to andre :) Men de to andre er nu også rigtig flotte.

    SvarSlet
  7. Helt bestemt den sorte. (-:

    SvarSlet
  8. Den anden! Nude - helt sikkert. Den er så lækker og du ville se gudesmuk ud i den :))

    SvarSlet
  9. Jeg ville selv vælge den sorte eller den nude. Den med stenene synes jeg ganske enkelt er for lillepiget og pyntet. Så hellere vælge noget mere smukt men enkelt, som man kan dresse op med et par vilde sko eller smykker. Derudover synes jeg også den med similisten er for sommerlig i forhold til at det er nytår. Håber du kunne bruge det til noget :)

    SvarSlet
  10. Hvor har du købt den sidste kjole? Den nude kjole med similisten ved brystet :-)
    Rigtig fine alle 3, ville også have svært ved at vælge ;-)

    SvarSlet
  11. den nude kjole, jeg elsker ryggen:D

    SvarSlet
  12. Jeg er helt vild med den første! :)

    SvarSlet
  13. Den sorte :)Hvad er mærket?

    SvarSlet
  14. jeg synes klart bedst om den sorte og lange nude, men når nu du siger at den nude skærer på et træls sted, synes jeg, at du skal vælge den klassiske sorte - den kommer man aldrig galt afsted med :)

    http://fieqvist.blogspot.com/

    SvarSlet
  15. uden tvivl den sorte - hvor er den fra? den er virkelig flot:-)

    SvarSlet
  16. Den sorte :D vil også gerne vide, hvor du har fundet den!

    SvarSlet
  17. Hvor har du købt den sidste kjole? :-)

    SvarSlet
  18. Hvor er den nude med den fine ryg læks. Hvor er den fra?

    SvarSlet
  19. den sorte eller den lange nude! tror den sorte egner sig bedst til nytår!

    SvarSlet
  20. Den sorte!


    http://camillajuulthomsen.blogspot.com/

    SvarSlet
  21. Tak for hjælpen allesammen - nu er jeg i hvert fald tættere på en afklaring :)

    Den sorte kjole er fra Vila (købt på bubbleroom.dk), den lange nude er fra H&M og den nederste fra Elise Ryan (købt på Nelly.com). De er alle købt inden for de seneste to måneder.

    SvarSlet
  22. Har lige set den sorte på udsalg på asos.com, hvis nogen skulle være interesserede :)

    SvarSlet
  23. Helt klart den sorte! Den er virkelig smuk :) og godt nytår!

    SvarSlet
  24. Den nude er superflot, den ville jeg klart vælge :)

    SvarSlet