25/12/2011

Tendens | Glitter og glans





En tendens der har været på både catwalks og highstreetkæder i flere sæsoner, heldigvis - alt hvad der glitre, glimter og skinner. Det fantastiske ved de mange iøjenfaldende items, er måden de på alle måder bærer et outfit på. Hold accessories og smykker på et minimalistisk niveau, imens looket stadig skinner. De smukke items kan bruges i flere sammenhænge: en skinnende jakke kan pifte et et hverdagslook op, samtidig med at en pailletkjole kan lægge base for hele nattens outfit. Jeg synes særligt at tendensen er værd at kigge på, her op til nytårs. Det er jo fanatastisk at lade sig inspirere - hvem ville ikke gerne ankomme til nytårsfesten i en gulvlang sølvkjole i stil med skønheden fra Oscar de la Renta ovenfor? Mere af det.

4 kommentarer:

  1. ENIG! Det er en skøn tendens. Jeg har selv lige kastet mig ud i et DIY-projekt i dag med en glimmertrøje :-) Love it.

    SvarSlet
  2. Hej Anna
    JEg tænker at du måtte være den rette at spørge; Jeg skal til Aarhus her den 30. og jeg ville gerne vide hvilke butikker jeg skal holde øje med ud over H&M, Weekday og Monki, kender du måske nogle små hyggelige nogen?

    SvarSlet
  3. Iiiih, hvor er din blog dog bare dejlig! Du er virkelig køn og så har du en helt fantstisk stil!
    Din blog her er helt klart min favoritblog og så er jeg helt vild med at du er fra Aarhus, for det er jeg nemlig også!
    Jeg er godt nok rimelig ung, men jeg elsker stadig din blog!
    Jeg ville virkelig blive glad, hvis du gad at tjekke min blog ud: Elskermode.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Christina: Det lyder spændende, på bloggen med det :)

    Anonym: Hvis du gerne vil se mere af Århus, bør du bevæge dig ned i Latinerkvarteret og området der omkring. Priserne er naturligvis højere - kig forbi FF2, Munthe plus Simonsen, Sophies tøjhus, Cos, Eikon, Hørlyck og Støy Munkholm.
    Tag evt. et kig forbi byens vintageshopping også: http://annawrtz.blogspot.com/2011/12/vintage-og-secondhand-shopping-i-arhus.html

    Mathilde: Tak for de søde ord! :)

    SvarSlet