26/12/2011

New in | Pelsvest


Moderelaterede julegaver får alligevel en plads på bloggen. Min far har fundet denne smukke pelsvest til mig og jeg elsker den! Jeg har vel egentlig haft den på siden jeg fik den. Materialet er kanin og den er forholdsvis tynd, så den kan både bruges som pynt over fx. en læderjakke, over en strik eller med bare arme på en bytur. Jeg synes den er særligt fin på grund af de små frynser i bunden og så de mange forskellige længder og farver i pelsen, som giver et lidt mere tilfældigt look.

9 kommentarer:

  1. den er så lækker! hvilket mærke er det??

    SvarSlet
  2. Hold nu op en fantastisk lækker vest :D

    Mvh. Michelle-Marie
    miss-michellemarie.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Den er fra 'CKN of Scandinavia'

    SvarSlet
  4. Jeg elsker virkelig din blog (da jeg opdagede den læste jeg det hele på en enkelt dag). Og jeg respekterer at folk har forskellige holdninger derfor vil jeg også fortælle at dette link:

    http://anima.dk/kampagner/pelsdyr/kaniner/undercover-paa-kaninfarme

    handler om kaninpels og er for mig en ret hård artikel som man ikke behøver at læse hvis ikke man har lyst. Min egen holdning er at pels er utrolig flot men imiteret pels kan se lige så flot ud uden nogen dyr har været under kniven for den (tre kaniner går der til bare en krave på en jakke). Mere om emnet kan læses inde på hjemmesiden.

    Jeg ville meget gerne fortælle dette uden at virke anklagende for bliver selvfølgelig ved med at læse din blog og det er stadigvæk min yndlings - man skal jo respekterer andres holdninger og komme med sine egne i en ordentlig tone :)

    SvarSlet
  5. Hvor har du ret, Maj.

    SvarSlet
  6. Maj: Jeg er glad for at du læser med :) Det gode ved blogs er at man kan lade sig inspirere eller man kan lade være.
    Jeg vender selvfølgelig ikke bare ryggen til sådan et emne, så jeg har selvfølgelig læst din artikel og den sætter da også gang i nogle ubehagelige billeder. Men igen - kødet fra kaniner bliver nu engang spist - uanset om det er fra pels- eller kødopdræt. Og vi har i øvrigt lige haft denne debat i et tidligere indlæg, så den er vist gennemdiskuteret.

    SvarSlet
  7. Al mulig respekt for dine holdninger og at du står ved dem.

    SvarSlet
  8. Hvor kan man købe vesten? Den er rigtig fin.

    SvarSlet
  9. Maj: I lige måde, jeg synes bestemt at det er beundringsværdigt :) Og tak for din høflighed.

    Anonym: Jeg mener at den er købt i Salling.

    SvarSlet