20/12/2011

Moroccan Oil conditioner


Jamen det bliver ved med skønne overraskelser fra Morrocan Oils side. Jeg opdager dem løbende, fordi det er min mor der finder dem til mig - forstået sådan at jeg til trods for at være flyttet hjemmefra for en del år siden, har en mor der stadig er så elskværdig at komme kalendergaver i min julesok, der hænger hjemme hos hende.
Nu har jeg efterhånden samlet shampoo, conditioner, hårkur og olie, så serien er i mine øjne fuldendt nu. Jeg glæder mig virkelig til at prøve alle produkterne sammen, og se om resultatet overhovedet kan blive bedre. Har I fået prøvet nogle af deres produkter? I så fald, hvad synes I om dem?

4 kommentarer:

  1. Jeg bruger selv olien og hårkuren, og det er nogle fantastiske produkter! HVOR kan man købe shampoo og conditioner henne? Dem bliver jeg simpelthen nødt til at prøve :)

    SvarSlet
  2. Jeg bruger også olien, og jeg ved bogstaveligt talt ikke hvad jeg ville gøre uden den! Den er i hvert fald på min 3-ting-på-en-øde-ø-liste :-P

    SvarSlet
  3. Hvad bruger man olien til? Har tit tænkt på hvordan man bruger det rent praktisk? Når håret er tørt eller hva? :-)

    SvarSlet
  4. Man kan købe shampoo og conditioner både her http://www.feelunique.com/brands/moroccanoil og her: http://www.shampooshoppen.dk/shop/moroccanoil-408c1.html

    - Louise Fakkemohs.

    SvarSlet