26/12/2011

God jul i øvrigt


Har jeg overhovedet fået sagt god jul til jer dejlige læsere? Min jul har været lidt ... anderledes. Følelsesmæssigt tummult de sidste par uger, har lidt taget lidt af min julestemning fra mig. Jeg har mere eller mindre druknet sindet i byture, musik, sjov og ballade med mine veninder - og det har virkelig været tiltrængt med total omtågethed, fornuftigt eller ej. Jeg har da haft stunder i min families selskab, hvor alting har virket overskueligt, men det hele påvirker min inspiration og evne til at tænke kreativt - og dermed bloggen. Jeg undskylder vitterligt, og jeg takker jer for stadig at klikke ind og følge med på bloglovin. Jeg kunne ganske vist finde en masse mere eller mindre ligegyldige emner at fylde siden med, men jeg har lovet mig selv aldrig at blogge, bare fordi det "skal" gøres. Jeg håber på at mit hovede snart er klart igen, så bloggen igen får lidt liv. Jeg håber at I nyder juledagene med jeres venner og familie og efterhånden er ved at være klar til nytår. Det ved jeg i hvert fald at jeg er. Nytår har sådan en symbolsk betydning - det der med at starte forfra.

2 kommentarer:

  1. God jul Anna. :-) Jeg synes det er helt ok at bloggen ikke bliver fyldt med en masse ligegyldige ting. Det skal også være interessant at læse. Hav en god juleferie...

    SvarSlet