17/12/2011

DIY | Pailletnederdel




Jeg er blevet lidt hooked på idéen med pailletter. Jeg synes især at det er fint til hverdagslooks, ligesom i outfittet her. Jeg brugte derfor min fredag aften på at lave og forberede lidt forskellige DIY-projekter. Velkommen til Annas liv - hun brugte fredag aften med sit tøj. Pjat til side - jeg syede denne nederdel og jeg tænker at den kunne være fin at style med en strik eller lignende, for at give looket nogle kontraster. I får den bedre at se, når jeg får den på.

Materialer: Sort tråd, stof med pailletter, 60 kr.

4 kommentarer:

  1. Jeg er også selv helt hooked på alt hvad der har noget med glitter at gøre for tiden! (-:
    Hvor har du købt dit stof til din nederdel?
    Forresten en super fin blog, har længe ledt efter den og nu har det så lykkedes mig at finde den!

    SvarSlet
  2. Hej Anna! super fed blog. Har længe ledt efter en pallietnederdel, og det kunne da være sjovt at lave en selv! Hvor har du købt stoffet henne ?

    SvarSlet
  3. Stoffet er købt i Stof 2000 og findes i flere farver.
    Det kan helt klart anbefales at sy den selv, det er ret lige til.

    SvarSlet
  4. Den er virkelig fin! Fedt at man ved at være lidt kreativ kan få en så fin nederdel til den pris (: Meget inspirerende DIY-projekt!

    SvarSlet