17/12/2011

171211




Hat - Friis & Co, strik - H&M, taske - har jeg selv lavet, sko - Vagabond
Dagens look. Hatten, som jeg viste jer i går, blev taget i brug i dag og jeg er så glad for den. Det er første gang i denne uge jeg sådan rigtigt har bevæget mig udenfor, og hvilken smuk dag det har været.
Min bedste veninde og jeg har brugt dagen på at shoppe julegaver. Vi burde måske have tænkt det igennem en ekstra gang, for sikke kaotisk Århus er på sådan en lørdag. Bemærk scenariet på disse billeder - en fredelig lille oase i den travle by og min absolutte yndlingsgade - Møllestien. Her vil jeg gerne bo, når jeg bliver voksen.
Ovenpå den her uge, trænger jeg til totalt omtågethed. Jeg trænger til at smile og have det sjovt med mine venner og veninder, og så er det jo heldigt at vi skal fejre fødselsdag med vores skønne veninde Alexandra i aften.
Jeg håber at I alle nyder weekenden.

13 kommentarer:

  1. hvor høj er du egentlig? :)

    SvarSlet
  2. Hvor er du fin! Man kan slet ikke se at du har ligget flere dage i koma! SMUK PIGE! Op med hovedet.. Love will find it's way somehow..

    SvarSlet
  3. hun er 1.64 :) (husket fra tidligere indlæg)

    SvarSlet
  4. Hvor ser du skøn ud! Elsker din måde at bruge lag på.

    SvarSlet
  5. Hvor er det godt du købte den, den er jo helt vildt fin! :)

    www.thoughtsinframes.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Jeg er helt tosset med dit hyggelige outfit - Du er utrolig fin!

    SvarSlet
  7. Den er for lækker, den hat! :)

    www.deslidteballerinaer.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Som der nævnes er jeg omkring små 164 cm.

    Tak for de fine kommentarer :)

    SvarSlet
  9. Du er så smuk og en stor inspiration! Efter at Kia fra Fierce og fattig anbefalede dig for kort tid siden, er du blevet min yndlingsblogger og jeg har ellers lært mange blogs i flere år!

    -Louise

    SvarSlet
  10. hvad gør du ved dine øjenbryn? farver du dem? og hvordan kan du få dem i sådan en flot form? :) tak for en goood blog :D

    SvarSlet
  11. Maria og Louse: Tak for de søde ord :)

    Jeg farver ikke øjenbryn, jeg tegner dem bare op med en øjenbrynsblyant. Formen gør jeg heller ikke meget ved - jeg plukker dem en smule, yderst på undersiden, så de bliver tyndere. Det inderste lader jeg bare være.

    SvarSlet