28/11/2011

281111



Top - H&M, nederdel - Nelly trend, taske - Fashionpash, sko - Vagabond
Dagens look. Jeg er hooked på nederdele med forskellige længder. Det giver outfittet nogle fede dimensioner - jeg har en masse almindelige gulvlange nederdele, så jeg er begyndt at folde den forreste del op og sætte fast enten i elastikken om hoften eller med et bælte, som her. Nederdelen ser oprindeligt sådan her ud.
Min dag er startet i min 3. års praktik i en dejlig 1. klasse, så det er en dejlig start på ugen. Jeg håber at I går rundt med de samme fornemmelser oven på weekenden - god dag der ude.

8 kommentarer:

  1. hej!
    Hvordan sætter du dit hår, så det bliver så bølget og fint? :-)

    SvarSlet
  2. Fed ide med at sætte den op på den måde !

    Kig fordi til tons af lækre inspirationsbilleder, fede DIY's og giveaways!
    http://sofkirke.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Jeg fletter håret i en løs fletning inden jeg går i sengen og det er det.

    Tak Sofie :)

    SvarSlet
  4. Er det en sleeve til mac du står med? I så fald; hvor er den købt?

    SvarSlet
  5. Det er en helt almindelig clutch - men den er faktisk samme størrelse som en mac 13'', så det kunne godt ligne et sleeve lidt.

    SvarSlet
  6. Hvor er den købt?

    SvarSlet