19/09/2011

New in // Støvler


Efteråret og vinteren står for døren, og jeg har de sidste mange år haft en uvane med at gå med ballerinaer ... året rundt. Bare fordi jeg synes at det er de eneste flade sko der er pæne - hvilket jo slet ikke er sandt. Så jeg har gået med tanker om at investere i et par pæne støvler. I dag fandt jeg disse læderstøvler fra Shoe Biz og jeg elsker både duften, kvaliteten og deres på forhånd småslidte look. Og så sidder de helt tæt, så man får en pæn slank fod - det er ellers det lidt voldsomme look, der normalt får mig til at holde mig fra støvler. Men dem her, glæder jeg mig til at få i brug.

4 kommentarer:

  1. De er flotte! Hvor kan man købe det mærke henne??

    SvarSlet
  2. Shoe Biz kan både købes i Salling, Magasin og Skoringen :)

    SvarSlet
  3. De kan også købes i ottoline i Risskov og latiner kvarteret samt i Falkenberg :-)) de er så dejlige at have på! Hvad gav du for dine? Mine var en gave. Smil.... Ps super fin blog

    SvarSlet
  4. Ja, det kan nok købes i flere store skobutikker :)
    Jeg gav 800,-.. Jeg tænker at det er helt fint, for kvaliteten er som du nok har lagt mærke til, virkelig lækker. Og så er de rigtig dejlige at have på, ja!

    Og mange tak!

    SvarSlet