20/09/2011

New in // Cashmerekappe


Fordelene ved efteråret og vinteren er at det er muligt at klæde sig i de lidt varmere lag og jeg har i år forsøgt at styre uden om mine store vinterjakker og så i stedet anskaffet mig denne sorte kappe. Materialet er en blanding af almindelig uld og cashmere uld, og det er rigtig varmt og endda vindtæt. Samtidig gør kappen det muligt at gøre brug af 'lag på lag looket' og det synes jeg er et kæmpe plus, da det giver en større variation, end en almindelig vinterjakke gør. Hvordan holder I jer varme i år?

3 kommentarer:

  1. Hej :) Den ser lækker ud, hvor er den fra? :)

    SvarSlet
  2. Det er second hand og der er ikke noget mærke i, men på mærket på ærmet står der "Wool and cashmere, Made in Italy", så det kunne man måske søge på.

    Ellers tror jeg ikke det er noget problem at finde noget lignende, fx. her: http://nelly.com/dk/tøj-til-kvinder/tøj/jakker/capes - eller på alle andre hjemmesider hvor man kan sortere i "capes".

    SvarSlet